25 Nisan 2016 Pazartesi

 Bugün ki yazımızı bizimle paylaşan kişi hem Kiralık Aşk hem de Alperen fanı adı Nesrin. Ona twitter'da ki adresi @mayiscicegi_






   Bir gece sıkılıp televizyonu açtım. İzleyecek bir şey bulamamıştım.Show'u açtığımda Acı Aşk'ın 2. Bölümünün tekrarı veriliyormuş. Bir bakayım dedim. Tam da Ali'nin eve gelip yemekte babasına yükseldiği sahneye denk geldim. Orda ondan o kadar çok etkilendim ki; konuşmasından, ses tonundan, tavrından, oyunculuğundan... Normalde dizi izlemeyen ben hemen önceki bölümünü de izleyip pazar günlerini iple çekmeye başladım. Her bölümde biraz daha etkiledi Ali beni. Sayemde evdekiler de diziyi izlemeye başladı 😊. O insanın aklını başından alan bakışı, içini ısıtan gülüşü, korkutan öfkesi, can acıtan ağlayışı, kulakları mest eden sesiyle Ali'ye  tuhaf olsa da aşık oldum diyebilirim. (Her bölümde ya da Alperen Duymaz fotoğraf attığında sırıtışlarımdan mütevellit bizimkilerin tuhaf bakışlarına maruz kaldığım doğrudur.) Ali karakterini bana bu kadar geçiren hayran kalınası Alperen Duymaz'ın sıkı takipçisi oldum bir anda. O ne güzel hakkını vermektir rolünün. Gelmiş geçmiş bir çok oyuncuya taş çıkarıyor adeta. Mimikleriyle oynuyor hatta oynamıyor yaşıyor. Ağlaması ayrı güzel gülüşü ayrı. Hayır arkadaş bir insana her şey mi yakışır? Keşke yakından tanıma şansım olsa diye çok geçirdim içimden ama sanırım yakın zamanda imkansız. Sosyal medyalardan yetinmek zorundayım sanıyorum ki. Sosyal medya demişken attığı tweetlerden anlaşılıyor ne kadar içten ve samimi olduğu. Şu zamanda hem bu kadar yetenekli olup hem de böyle doğal olmak büyük başarı olsa gerek. Umarım emeklerinin karşılığını fazlasıyla alır. Her ne kadar Acı Aşk'ın bitmesine, Ali'yi bi daha göremeyeceğim için çok üzülsemde Ateş karakterini merakla bekliyorum. Eminim ki efsane olacaktır.  Yazacak çok fazla şeyim var ama sözü fazla uzattım galiba. Ekranlarda görmeyi çok özlediğimi belirterek yeni projesinde ve hayatının devamında her şeyin gönlünce olmasını diliyorum. Sağlıkla, başarıyla, sevgiyle kal... Samimiyetinden öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder