22 Nisan 2016 Cuma

    Bu yazımızda hem Alperen  hem de Tarkan fanı olan Ayla'nın düşüncelerini paylaşacağım. Yazmayı unutmuşum twitterdan takip etmek isterseniz @tarkan_fans_ ....



        Alperen Duymaz oyunculuğuyla beni çok etkiledi.Duyguyu bu kadar hissettiren ender oyunculardan... Ağlaması ve duygusal oyunculuğuyla herkesin kalbine dokundu.Pek dizi izlemeyen biri olarak Acı Aşk'ı her hafta büyük bir heyecanla bekliyordum. Ali rolünü çok içten oynadı, aşkı bize o kadar güzel hissettirdi ki. Mimikleri,ses tonu, duruşu, yürüyüşü kısaca her şeyiyle kalbimi çaldı.Şunu eklemeyi unuttum yakışıklılığı ve cana yakın olması kalbimi çalmasında ki bir değer etken.
        Tatlı Küçük Yalancılar dizisinin final bölümündeki oyunculuğu ve performansı beni benden aldı. Şunu demeliyim ki Alperen'i anlatmaya kelimeler yetmez.
        Aslında Alperen'i Johhny Deep'e çok benzetiyorum.Umarım kariyeri de onun gibi başarılı olur. Bir sinema filminde görmek en büyük hayalim....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder