29 Nisan 2016 Cuma

Bugün sizinle düşüncelerini paylaşan kişi Melis. Melis hem Çilek kokusu hem de bildiğiniz üzere Alperen fanı ve ayrıca blog açmamız için bize fikir veren arkadaşımız. Ona çok teşekkür ediyorum. İyiki bu fikri bize vermiş. Melis'e ulaşmak isterseniz @1dmtzdmrst'e bakabilirsiniz...




 
   Alperen benim hayatıma gireli aslında çok uzun olmadı. Bir pazar akşamı televizyona öylesine bakıyordum ve ne göreyim Alperen'nin samimiyetiyle, mimikleriyle kısacası her şeyiyle beni benden aldı. Ali'yi çok sevdim. Bir anda onunla güler onunla ağlar oldum. Gülüşüyle soğuk havada içimi ısıttı, ağlamsıyla ciğerimi yaktı. Var mı böyle biri deseler şu ana kadar var olduklarını sandıklarım yalanmış derim.                                             Alperen diyince akla pek çok şey geliyor. Bunlardan biri samimiyeti bizim yazdıklarımızı okuması ve karşılık vermesi insanı o kadar mutlu ediyor ki insanı. Birine sinirlendiğimde Alperen'in güzel haberlerini aldıkça halay çekesim geliyor.    
   Belki biliyorsunuzdur. Alperen için TT yapmıştık. Adı "BirMasalsın AlperenDuymaz" bu fikri ben vermiştim aslında. Bunu söylememdeki amaç kendimi övmek değil yanlış anlamayın. Ben sadece size aklıma nerden geldiğini söylemek istiyorum. Belki yeni projesiyle ilgili olduğunu düşünmüşsünüzdür. Evet ufak bir payı var ama tamamını o oluşturmuyor. İnsan ona bakınca; gülüşü, bakışları, mimikleri ve aklıma gelmeyen daha pek çok özelliğiyle zaten istemeyerek ona büyüleniyorsunuz ve kendinizi bir masalın içindeymiş gibi hissediyorsunuz.
   Son olarak Alperen için her şeyin en güzeli olsun. Ömrü boyunca hep mutlu,sağlıklı ve huzurlu olsun diyor ve sözlerimi burda bitiriyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder