28 Nisan 2016 Perşembe

Bu yazımızı bizimle paylaşan Emine. Her zaman olduğu gibi Emine'de Alperen fanı. Unutuyordum az kalsın ona twitter'dan @eminerbs adresinden ulaşabilirsiniz....






   Tam 3 ay önce bir dizide tanıdım bu güzel surat'ı😍 ağladığında ağlatan, bakışlarıyla bize huzur veren güzel yürekli adam! Her bölümde hepimizi daha da fazla etkiledi ve en çokta o tatlı gülüşüyle bizleri kendine hayran bıraktı.. Yeni tanımama rağmen bu güne kadar gördüğüm en iyi oyuncu diyebilirim, çünkü izlerken hissettiklerim, yani hissettirdiği duygular bambaşka. Yazmakla anlatılamayan duygular bunlar.. Her şeyi ile mükemmel bir insan, kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş dedikleri bu olsa gerek.. Sana olan sevgim bambaşka Alperen❤️ umarım bundan sonra 13 hafta değil de her hafta seni televizyonda görürüz.. Her şey gönlünce olsun gülüşü güzel adam, dünyanın her yerinde seviliyosun❤️ inşallah bir gün gerçek hayatta görüşebilmek dileği ile..
Seni çok seven ve gülüşüne hayran olan Emine❤️

🎶 kimseyi görmedim ben, senden daha güzel. Kimseyı tanımadım ben, senden daha özel🎶

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder