30 Nisan 2016 Cumartesi

Bugün bizimle düşüncelerini paylaşan Cansu. Ona twitter'dan @minacansu33 adresinden ulaşabilirsiniz.









Canım benim ben fan nedir bilmem. Ben senin dizine tesadüf bakerken bir anda seni sevmeye başladım. Sonra araştırdım. Sonra doğal içten sevimli bir delikanlı gordüm. Oyunculuk,alçak gonüllülük her şey pırıl pırıl parıldayan gözler sonrası bir anda senden gelen ışık,fanlarına değer vermen her geçen gün kitlenin artışı. Senin içten bir gülümsemen,hayatın baharında gencecik bir oyuncusun yolun açık olsun yeni işlerinde her şey gönlünce olsun değişme güzel kalpli çocuk hep böyle kal seni sevenlere değer ver. Seni gerçekten sevenler gerçek dostların olsun seni seviyoruz. Hayatın başarılarla dolu olsun sevgiler saygılar bizden olsun. 😙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder