6 Ağustos 2016 Cumartesi

Uzun süredir paylaşım yapılmadığı için tekrar tekrar üzgünüz. Bu yazımızı bize yazan Aslı.
Twitter adresi : @Minora242

Alperenciğim ben seni Acı Aşk'ta Ali karakteriyle tanıdım ve sevdim. Anne sevgisinden yoksun, babasınıda nefret etmek ve sevgi duymak arasında kalmış bir karakter. Babası için gözünü kırpmadan ameliyata girmesi, sevdiği için her şeyini veren bir karakteri çok güzel canlandırdın. Sahnelerdeki geçişin çok güzel. Ali için sevdiği için fedakarlıktan kaçınmayan biraz atarlı ve biraz romantik bir karakter olduğunu düşünüyorum. Ali her şeye değer dedim. Gönlümün prensi oldun. Derken Acı Aşk bitti. Üzülmüştüm. Sonra yeni bir diziye başladığını öğrendim. Yeni karakterin için imajını değiştirmen beni etkiledi.
Seni sevenlerin dolu olduğu bir gruba katıldım. Orada seninle ilgili bütün haberleri alıyorum. Fanlarına ne kadar değer verdiğini anladım. Seninle aramızda çok hassas bir bağ oluştu. Seninle gurur duyuyoruz. Oyunculuğun hakkını veriyorsun. Biz senin her rolünün altından kalkacağına eminim. Yoğun programına rağmen bizimle iletişime geçmen bize değer verdiğinı gösteriyor. Bunun için biz bizim idolümüz farklı ve özel diyoruz.
Sen özelsin ve teksin. Yolun açık olsun. Seni çok seviyorum. Her daim ne olursa olsun yanındayız. En güzel yerlere gelmen dileğiyle. Başarılarla dolu bir hayatın olsun. İyi ki senin fanınım. Bu yolda her zaman arkandayız. Eyvallah!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder