7 Ağustos 2016 Pazar

Bugün düşüncelerini bizimle paylaşan kısmında Ceylan var.
Twitter: @turkmensehrıba1


Sevgili Alperenim. Seni Acı Aşk'ta tanıyanlardanım. Oyunculuğun beni çok etkiledi. Özellikle ağlama sahnelerin o kadar gerçekçi geldi ki. Ağlama sahnelerinde benim hayatım duruyor gibi oluyordu. Ali'yi sanki oynamıyor yaşatıyordun. Mimiklerin,sahneye hakimiyetin o kadar iyi ki. Bir anda sana tutuldum.
Bir gülümsemen dünyamı aydınlatıyordu. Güneş çevresine ışık saçar, sende benim güneşim oldun. Kısa sürede sana bağlandım. Kim bu oyuncu dedim kendi kendime. Sonra araştırmaya başladın seni. Tatlı Küçük Yalancılar'da oynamışsın. Diziyi izlediğimde Cesur'un gizemli, soğuk biri olduğunu anladım. Final sahnesindeki oyunculuğun akıllara kazındı.
Acı Aşk bittiğinde sanki seni kaybetmiş gibi hissettim. Işığım sönmüştü. Sonra kısa süre içinde yeni proje haberin geldi. Kendimi yeniden doğmuş gibi hissettim. Sevdiğimin yeni dizisi başlayacaktı. Mutluluktan ölebilirdim.
Sosyal medyayla aram yoktu. Hayatıma sen girdiğin andan itibaren senden haber alabilmek için sosyal medyayı daha fazla kullanmaya başladım. Senden gelen bor haber beni mutlu ediyordu. Ben artık kendimi senin fanın olduğuma ikna etmjştim. Seninle birlikte hayatıma yeni bir sayfa açıldı. Pozitif, enerji dolu hayatın beni etkisi altına aldı.
Yolun başında pırıl pırıl bir oyuncusun. Daha güzel yerlere gelmen dileğiyle. İstediğin her şey gönlümce olsun. İyi gününde de yanındayız. İyiki senin fanınım. Senin fanın olmaktan gurur duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder