9 Ağustos 2016 Salı

Düşüncelerini paylaşan kısmında bugün Merve var.
Twitter : MAlperenfan

Canım Alperen seni tanımdan önce hayatım çok sakindi. Seni Acı Aşk'ta Ali karakteriyle tanıdım. Duygusal, boncuk gibi gözlerin, dünyamı aydınlatan gülümseyişin kim bu dedirttiriyor. Ali duygusal,sevdiği için ölümü ve ailesini karşısına alan biri. Ona bağlandım. Bir anda her şeyim oldun. Şimdiye kadar kimsenin fanı olmamıştım ama seni görünce başka bir şey oldu. Senden etkilendim. Garip bir şekilde dikkatimi çektin. Seni tesadüfen Acı Aşk'ta görmüştüm. Yeni dizin dikkatimi çekti. Sabırsızlıkla bekliyoruz. Hasretin yakmaya başladı ama hissediyorum çok yakında hasret sona erecek.
Acı Aşk bitti ama bu senin bitişin değil başlangıcın olucak. Yeni karakterin Ateş galiba. Ateş için söylebileceğim tek şey Ateş bizi yakacak. Varsın yaksın.
Biz her zaman arkandayız. Hayatım boyunca bol şanslar. En güzel yerlerde seni görme umuduyla. Bir oyuncu kolay yetişmiyor sonuçta. Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder