8 Ağustos 2016 Pazartesi

Düşüncelerini paylaşan kısmında bugün Lale var.
Twitter : @lalamed

Alperen Duymaz benim için çok değerli biri oldu bu son beş altı ayda. İlk izlediğim andan, oyunculuğundan etkilendim. Mıknatıs gibi çekti beni. Rolünü yaşadı adeta ve bizede yaşattı. Hem yakışıklı, hem çok iyi oyuncu, sesi ayrı güzel.
Ali rolüne hayran kaldım. Göz kırpışı, dudak büküşü, mimikleri,ağlamsı. Bu çocuk harikalar yarattı. Yazmak istediğim çok şey var ama toparlayamıyorum. Benim için Ali çok özel kalacak. Canım sıkıldığında, vaktim olduğunda açıp sıkılmadan izliyorum. İyi ki bu diziyi izledim ve Alperen Duymaz gibi harika bir oyuncu tanıdım. Tatlı Küçük Yalancılar'da da çok çok iyiydi. Rolü Acı Aşk'taki gibi çok değildi ama buna rağmen dizisinde tüylerimizi diken diken eden bir performans izledik. Bu başarı Alperenin. Rolünün hakkını fazlasıyla veriyor. Düşününce nerde Tatlı Küçük Yalancılar'da ki Cesur, nerde Acı Aşk'da ki bakışlarıyla bizi büyüleyen Ali. Her dizide bu kadar farklı görünen kaç oyuncu tanıyoruz. Ağlamayı çok iyi beceren oyuncu (ve bir de ağlarken de çok yakışıklı görünen nadir oyunculardan) mimikleriyle, ağlamalarıyla öfkesini çok iyi anlatabilmiştir. Hem tip hem oyunculuk kabiliyetiyle bence yabancı oyunculardan geri kalmıyor. Kendiside çok terbiyeli, mütevazi biri. Kalbimizi çaldı. Onu sevdik. Hayranıyız ve her zaman arkasındayız. Eminim oyunculuğuyla çok konuşulacak. İleride hak ettiği yerlere gelecek!
"Heyecandan ve Türkçem zayıf olduğundan belki yanlışlarım olduysa özür dilerim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder