11 Haziran 2016 Cumartesi

Öncelikle çok uzun zamandır yazı paylaşamyorum özür dilerim. Bugün ki düşüncelerini bizimle bizimle paylaşan Ceren. Ona twitterda @CerenLeblebici4 adresinden ulaşabilirsiniz.



Alperenimm
Seni daha öyle çok zamandır tanımıyorum acı aşk ile tanıyıp sevdim seni gördüğümde tavırların bakışların sakalların herşeyin ile beğenmiştim. Sonra seni daha yakından tanıdım fanın oldum ilgilendim seninle senin hayranlarına karşı konuşman içtenliğin attığın o samimi twitler beni sana daha çok bağladı. İyiki sen demişim ve iyiki sevmişim şimdi yeni diziye başlicaksın ve ben her zaman senin yanındayım çok özledik seni başarılar ile devam edersin inşallah. seni görmek sana sarılmak çok istiyorum kısmetse bir gün görücem inşallah seni. Sen çok başarılı çok samimi ve kalbi tertemiz insansın seni çok ama çok seviyorum anlatamam sevgimi. :)
Senin Her Zaman Yanında Olacak Ve Seni Görme Hayali İle Yaşayan Kız;
CEREN LEBLEBİCİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder