12 Haziran 2016 Pazar

Bu yazımda Denizinkini paylaşıyorum @democan80121052


    Canım Alperen ben seni Acı Aşk'ta tanıdım.Acı Aşk her güzel şey gibi bitti. Sonra bir gün Alperen fanlarından mesaj geldi. Beni ttlerine yardım amaçlı çağırdılar. Beni kendi aralarına aldılar. İlk başta ne olduğunu anlamadım. Sürekli senden bahsediyorlardı. Allahım bu nasıl bir sevgi dedim. Bende birisinin fanıyım. Yıllardır onu seviyorum. Fakat seni tanıdıkça gerek oyunculuğunu gerek kalbinin güzelliğini gerekse fanlarına samimi bir twet atmanı bunlar ve daha sayamayacağım pek çok şey beni etkiledi.
    Fotoğraflarına baktıkça içten,neşeli,deli dolu,sıcak,samimi,çocuksu bir kişiliğinin olduğunu görüyorum. Sen hayranlarına guzularım diyorsun ya guzuların seni bekler oldu. Seninle mutlu oluyorlar. Setten gelen haberleri hiç kaçırmıyorlar. Bende etkileri altına girdim. Bende bu harika oyunculuğa blogta için bir şeyler yazmak istedim. Pozitif bir enerjin var. Herkesi erkine alıyorsun. Kısa bir süre müzik hayatın olmuş. Sesin gerçekten güzel. Harika bir tonu var. Röportajlarında yazdığına göre oyunculuğa ağırlık vereceğini söylemişsin. Bu konuda en iyi yerlere gelmeni dilerim. Yeni işin Bodrum Masalı'nda Ateş karakterini başarıyla oynuyacaksın. Yeni dizin için bol şanslar. Herkea gibi bende Bodrum Masalı'nı bekliyorum. Yaz için yeni fenomen dizimiz olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder