27 Haziran 2016 Pazartesi

 Bugün kü yazımız Sevgiden. Twitterda ki adresi @alperensevgisi.


  Birtanem ben seni Cesur Ademoğlu ile Tatlı Küçük Yalancılar'da tanıdım.Bir o kadar gizemli bir karakteri canlandırırken,Acı Aşk'ta atarlı olmasına karşın bir o kadarda duygusal,sevdiğini koruyan ve merhametli bir karakter olan  Ali'yi canlandıracağın aklımın ucuna dahi gelmezdi.
 Takipçilerin,fanların,sevdiklerin arttı ama alçak gönüllülüğün hiç bozulmadı. Fanlarına değer vermeni takdir ettim.Fotoğraf bekleyen hayranlarına fotoğraf atman,onlara karşı attığın bir twet beni etkiledi. Senin akımına tutuldum.Sana bir günaydın tweti atmadan güne başlayamaz oldum.
   Yeni karakterin Ateş'i heyecanla bekliyorum.Herkes açısından sürpriz bir karakter.Yeni karakterinle yolun açık olsun.Başarılar dilerim.En iyi yerlere gelmen dileğiyle.Yaptığın işi severek yapıyorsun. Sevgi dolu kalbinde bize de yer ayırdığın için teşekkürler.Bize verdiğin değeri umarım sana aynı şekilde geri verebiliyoruzdur. Sen bizim için çok değerlisin.Seni çok seviyoruz ve ne olursa olsun seni her zaman destekleyeceğiz. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder