4 Mayıs 2016 Çarşamba

Bugün bizimle düşüncelerini paylaşan Nida. Nida için koyu bir Alperen fanı diyebilirim.
Twitter'da takip etmek isterseniz @onlyalperend'e bakabilirsiniz.



   Alperen , sana yazmak hem çok güzel hem çok zor. Zor çünkü demek istediğim o kadar şey varken biliyorum ki söylediklerim , hissettirdiklerinin yanı sıra bir aysbergin ucu gibi görünecek.Güzel çünkü seni düşünmek, düşünürken hakkında yazmak bana hep mutluluk aşısı gibi geliyor .Fazla uzatmamaya çalışacağım yazımı,kafanı şişirmeyeyim ;) [dedi ama sözünü tutamadı gene çok uzun yazdı, affet:D]
  Seni geç tanıdım ama güç tanımadım , şükür ki ;)  İlk defa Acı Aşk'ın yedinci bölümünde denk geldim sana ve müthiş oyunculuğuna.  Tam da Melek'in Ali'yi terk edeceği anda denk gelmiştim. Hayatımda yaptığım en harika zappingdi diyebilirim. O anda rastgele kumandama bastım ve hop senin yüzünle, mimiğinle, gözlerinle, sesinle,vücut dilinle  karşılaştım. Soluksuz  bir şekilde kafama birisi vurmuşcasına donmuş gibi izledim o muhteşem 10 dakikalık performansını. Sanki ekrandan değil de yanımda birisini izler gibi etkilendim , öyle yakın hissettim seni.
  Bittiğinde ağzımdan  çıkan sadece 3 kelime : BU KİM YA?
  O andan itibaren senin hayranın olmuştum.Çok kısa süre içinde tüm projelerini  izledim, röportajlarını okudum, hakkında öğrenebildiğim her şeyi öğrendim. Her öğrendiğim şeyde bir nebze daha yakın hissettim kendimi sana.
  Seyrettiğim ilk gecenin takibinde kafamda sorular çoğaldı : Kimdir bu rolü yaşatan insan? Ben böylesini görmedim. Beni  başka kimse böyle etkilememişti.  Ali olsun, Cesur olsun.Her ikisiyle çok etkileyici , ikna edici, çekici , yüksek albenili , akılda kalıcıydın. Sen kısacık sahneyle , az yazılan rol ile de öyle yaşatıyorsun ki rolü, öyle hissettiriyorsun ki dikkat çekmemen ,herkesi  etkilememen mümkün değil.Her rolün oyuncususun.Karakter oyuncususun (en sevdiğim) ve en önemlisi kendini asla tekrarlamıyorsun.İmaj,vücut dili,ses,mimik, her şeyiyle bambaşka birisi olarak dönüyorsun her projende,bunu çok beğeniyor,takdir ediyorum. Eminim Ateş`le de bizi sarsacak , kalbimize dokunacak  bir karakter çıkartacaksın,izlemeye o kadar sabırsızlanıyorum ki.
  Hayranın olduğum günden itibaren senin hakkında öğrendiklerim, senin sosyal medyadan yazdıkların, cana yakın davranışların bana kişiliğin ve kültürel & ruh donanımından (tabiri caizse:)  çok şey anlatıyor. Öncellikle güzel ,hissiyat dolu 1 insan oluşun o kadar bariz ki.Bunu her adımda hissettiriyorsun.Ayrıca her konudaki farkındalığını (hayat,siyaset vb) öyle seviyor ve takdir ediyorum ki. Hümanistliğini çok sevince öyle limitsiz bir hayranlık kredisi açtım kendime senin için. Sonu olmayandan ;)
  İyi ki tanımışım seni. Kalbi güzel , ruhu ince insan. Hayatında istediğin her şeyi güzelce yaşaman dileğimle. Sen en iyisini hak ediyorsun çünkü. Sevgiler …

1 yorum: