2 Mayıs 2016 Pazartesi

Bu sefer bize içini döken Melike. Melike'ye twitter'dan @melikecandere adresinden ulaşabilirsiniz.





   Canım ben seni Acı Aşk'ta Ali ile tanıdım. Öylesine mükemmel oynuyordun ki, sanki oynamıyor adete yaşıyordum. Nefessiz izledim. Oyuncu bu dedim sahneden sahneye geçişler harika. Dugusal Ali, merhametli Ali sevdiği için her şeyi,ölümü göze alan Ali,dram sahneleri mükemmel ötesi. Ali'ye aşık olduk,sevdik. Bir anda Ali fenomeni oldum. Yakışıklı,sevimli gülümsemen doğaldı. Oyuncuyla izleyici
arasında o bağ harika. O elektiriği hissettik. Sonrası sosyal medyadan  haberlerini alıyoruz. Fotoğrafların, takipçilerin hızla artarken bir anda en  sevilen oyuncu,en sevilen yakışıklı,sempatik biri. Herkesi kıskandıran gülümsemesiyle herkesin gönlünde taht kurdu. Ali miydi yoksa Alperen miydi? Halen bu soruyu cevaplıyamayorum. Sonra dizi bitti Ali videoları youtbe da en çok izlenen, en çok beğenilen videolar oldu. Alperen'in bir twetini,bir fotoğrafını herkes heyecanla bekliyor oldu. Kitlemiz her geçen gün arttı. Alperen'i kendimize o kadar yakın hisediyoruz ki ona iyi geceler,günaydın demeden güne başlamıyoruz onu mutlu ediyorsak bir gülümsemeyle okuyorsa yazdıklarımızı ondan bu sevgiyi bize hisettiriyor. Onun insanlarla sıcacık
diyalogları,yumuşacık,pamuk gibi kalbi bize nakış gibi işledi biz onu seviyoruz, kalbimizde. O bizim gönlümüzün Starı oldu. yeni işlerinde,projelerinde hep yanındayız. Onun fanı olmakla gurur duyuyorum. İyi ki senin fanınım en güzel yerlerde onu görmek istiyoruz. Yolu açık olsun  her şey gönlünce olsun,mutlu ol,sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder